poniedziałek, 3 października 2011

Poniedziałek.

Cześć :) No więc tak zaczął się poniedziałek , dość dobrze jest :) Omijając pewne fragmenty z problemami z nauczycielami. Sama mam już dość ich czepiania się mnie o wszystkoo. Więc niestety muszę być '' grzeczna '' :) Mnie więcej postaram się o to. Co do nauki to jest w miarę dobrze , staram się w miarę moich możliwości , ale się nawet z siebie śmieją , bo ja umiem niemiecki co jest bardzo dziwne ; o. Według mnie w podstawówce nic kompletnie nie rozumiałam , ponieważ moja nauczycielka , która mnie uczyła siedem lat nie dostosowała się do pracowania z uczeniami , a szczególnie ze mną. Jednakże możliwe jest mowa nauczyciela , tłumaczenie itp.
Chłopaki z trzeciej ef są spoko , bardzo ich lubię :) Chciałabym jeszcze raz powtórzyć tą noc filmową , ale żeby było jeszcze lepiej niż było ! ; d. A ja zrobiłam lekcje , teraz nie mam za bardzo co robić i trochę mi się chce spać :) Dodaję zdjęcia z wczoraj :












Do jutra :)

1 komentarz: