sobota, 1 października 2011

Sobota

Heej :) Nie było mnie tu przez tydzień , ponieważ ta oto strona nie chciała mi się wyświetlić i za bardzo nie miałam czasu. Więc tak , tydzień minął dość szybko , zwinnie. Lecz od wczoraj do dziś rano moja klasa i trzecia ef mieliśmy w szkole ' noc filmową '. Na początku było nudno  , nie znaliśmy się wg z tymi ludźmi a tak się poznaliśmy. Bynajmniej ja nie zakolegowałam się tak z tamtymi dziewczynami , bardziej z chłopakami. Nie spodziewałam się , że mogło być tak fajnie , naprawdę. Cieszy mnie to , ponieważ dzień chłopaka na pewno się udał ; D. Dawałam kase na pizze , a nawet nie ugryzłam kawałka bo ochoty nie miałam. Strasznie szybko to zleciało ; / szkoda , mam nadzieje że wychowawca zrobi nam jeszcze raz taką '' noc filmową ''. Połowa ludzi oglądała filmy w jednej sali , a połowa '' bawiła '' się w drugiej. A teraz po nocy nie przespanej , spałam rano 4 godziny i później chyba od 16 do 18 znowu spałam i dalej mi się chce spać. Trudno. W ogóle to dziękuje wam  za to i tamto. A ja teraz leżę z laptopem na nogach , poduszce pod głową , myśląc i przysypiając.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz